B2B Leads PRO Kursus

Online videokursus af
Halfdan Timm og Emil Kristensen

B2B Marketing PRO

25+ strategier til at få flere B2B leads

✅ Praktisk orienteret kursus om B2B Marketing & Leadgenerering
✅ Vi viser, hvordan vi gør i vores egne virksomheder
✅ Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads, Marketing Automation, Sales Enablement og meget meere.

“B2B Marketing PRO: 25+ strategier til at få flere B2B leads” er til dig, der arbejder med B2B Leadgenerering. Skab flere leads, opsæt automatisk lead nurturing og skab nye kunder. Opskriften ligger klar til dig her:

Til dig, der er ansvarlig for at skabe leads til salg:

  1. Dete er dig, der er ansvarlig for at nye mulige kunder downloader materiale, tilmelder sig webinars og afgiver kontaktinformationer.
  2. Salg vil gerne have flere leads, men det skal samtidigt være de rigtige leads.
  3. Du bruger måske allerede Facebook, LinkedIn- og Google-annoncering, men du tror, der er flere leads at hente derude.

Kan du genkende det? Vi har lavet løsningen:

Vi har arbejdet med B2B Leadgenerering de sidste mange år.

Emil Kristensen er CMO i Sleeknote. Sleeknote er en dansk SaaS-virksomhed med kunder over hele verden – blandt andre BoConcept, Hummel og Audi.

Halfdan Timm er Partner i Obsidian Digital. Obsidian er på fem år gået fra 5 til 70 medarbejdeere og hjælper virksomheder som Georg Jensen Damask, Rains og Hungry med at vækste.

Begge virksomheder er bygget på et fundament af inbound marketing.

Facebook Ads, webinars, LinkedIn outreach .. vi har brugt alle teknikker i vores eget arbejde og fundet ud af, hvad der virker for os. Det er teknikker, der virker både hvis du primært har danske kunder (som fx Obsidian) og hvis hele verden er din legeplads (ligesom Sleeknote).

Vi er begge meget praktisk orienterede. Vi sætter selv vores kampagner op og vi kender værktøjerne.

Det er vores opsparede viden gennem de sidste mange år, du kan få adgang til i B2B Marketing Pro.

Vi lover, at du kan bruge kurset til at skære genvej. Det er nemt at bruge mange penge på marketing, men straks sværere at vise et resultat af det. Vi sørger for det sidste.


Hvad indeholder B2B Marketing PRO?

✅ 6 timers video

Det nemmeste havde været for os at lave hundrede timers video.

Men det ville du aldrig komme igennem.

Vi har derfor lavet det vigtigste. Det, du faktisk har brug for. Og det er stadig overkommeligt at se det hele over en uge eller to – eller måske bare ved at sætte en hel arbejdsdag af til læring.

✅ Få materiale, der er lige til at implementere

Vi giver dig også:

  • X

✅ Alle opdateringer

Vi kommer løbende til at opdatere kurset med nye videoer og eksempler. Når du først har købt adgang, er det for life.

DEL 1

Begreber, KPI’er og din Tech Stack

Intro

  • Introduktion til kursus

Begreber og KPI’ere

  • Hvilke begreber og KPI’er arbejder vi med?
  • Hvordan måler du dine kampagners succes?
  • Hvordan måler du kampagnernes effektivitet på tværs af kanaler?

Tech Stack

  • IP Tracking
  • Vores anbefalinger til CRM
  • Overførsel af data via Zapier
  • Har du brug for en CDP?
  • Værktøjerne, LinkedIn helst ikke vil have, at du kender

DEL 2

Leadgenerering

Facebook Ads

  • Intro til Facebooks annonceværktøj
  • De perfekte B2B-målgrupper
  • Lead Ads vs. At sende trafik ind til siden
  • Obsidian Digitals eget annoncesetup

LinkedIn Ads

  • Brug LinkedIns målgrupper til at ramme 100 % præcist
  • Conversation Ads
  • Sporing og optimering
  • Sådan arbejder vi selv med LinkedIn Ads

Google Ads

  • Ram konkurrenternes kunder, uden at de kan se det
  • Find de rigtige søgeord
  • Sælg produkter til dem, der ikke ved, at de har brug for dem

DEL 3

Content og events

Gated content

  • Sådan laver du whitepapers
  • Vores metode til afholdelse af og markedsføring af webinars
  • Podcast som marketing-redskab (vi har +2 mio. downloads nu)

Konferencer

  • Sådan kommer du til at tale til konferencer
  • Afholdelse af konference som marketing-redskab
  • Sponsorering af konferencer

Events

  • Morgenmøder og morgenseminarer
  • Vores proces for at forvandle leads til salg efter events
  • Partner-strategi til events

Templates lige til at blive implementeret

Templates (1/2)

  • De præcise e-mails Sleeknote bruger til at konvertere 14 % trials til betalende kunder.
  • Obsidians foretrukne værktøjer til at hente B2B-leadlister til Facebook og LinkedIn Ads
  • Sleeknotes flowchart til nye leads – lige til at opsætte i dit eget HubSpot-setup

Templates (2/2)

  • Obsidians 3 bedst sælgende B2B-e-mails gennem tiden til inspiration
  • Sleeknotes “how to write e-mails” interne proces til nye kampagner
  • Sleeknotes tool stack til marketing automation. En hel liste, hvorfra du kan plukke de bedste værktøjer til dig
  • Sleeknote og Obsidians annoncer på Facebook og LinkedIn til inspiration

Alle opdateringer

  • Vi kommer løbende til at opdatere kurset med nye videoer og eksempler. Når du først har købt adgang, er det for life.

Dine undervisere:

5 ud af 5 stjerner ⭐⭐️⭐️⭐️⭐️ (+400 5 stjernet ratings)

Vi har udgivet mere end 400 episoder af Marketing Brief siden 2017. Vi er super glade for de +400 5-stjernede anmeldelser på iTunes. B2B Marketing PRO er lavet ud fra samme præcis som Marketing Brief: kort, konkret og direkte implementerbart.

Halfdan Timm

  • Partner i Obsidian Digital A/S
  • Forfatter til bogen om Facebook annoncering
  • Oplægsholder til blandt andet
    Marketing Camp (2017, 2018, 2019)
  • Arrangør af Social Ads Conference
  • Medvært på Marketing Brief podcast

Emil Kristensen

  • CMO i Sleeknote
  • International oplægsholder om leadgenerering og online marketing
  • Underviser i marketing automation
  • Medvært på Marketing Brief podcast

Lær os at kende med to relevante podcasts:

Her er to podcasts, som måske kan vække din appetit for B2B Marketing PRO. Vi taler om Sleeknotes brug af Hubspot og om B2B-leadgenerering via performance marketing.

Podcast: B2B Lead Genenering

En times podcast om B2B lead genenering. Vi taler konkret om kanaler, metoder og hvad vi selv arbejder med lige nu.

Podcast: 5 B2B-tricks til popups

Popups og slideins kan hjælpe med at generere flere leads som B2B-virksomhed. Få 5 metoder i den korte podcast her.


Pris

Et heldags-kursus koster normalt 5.995 kr. og kan ikke ses igen bagefter.

En opsætning af alt vi taler om i kurset ville koste meget mere.

Men har du muligheden for selv at gå i gang, så kan vores kursus være den billigste løsning til at lave det bedste resultat.

Med din investering i vores onlinetræning får du øjeblikkelig adgang til alle learnings, videoer og templates.

B2B Marketing PRO

25+ strategier til at få flere B2B leads

1.995 kr. + moms

✅ Hele B2B Marketing PRO-kurset inkl:
✅ Alle templates
✅ Opdateringer for life
✅ Øjeblikkelig adgang

Med i træningen:

Erfaringer fra Obsidian

Obsidian Digital er et dansk performance marketing-bureau.

Vores egen Facebook Ads annoncekonto – der også er udgangspunktet til flere af videoerne i vores træning – har mere end 20.000 Facebook Lead Ads-konverteringer:

Vores arbejde er anerkendt af bl.a. Facebook i form af 3 officielle Facebook succes cases, og vi er det hurtigst organisk vækstende bureau i Danmark siden stiftelsen i 2016 (fra 4 til +70 personer).


Med i træningen:

Erfaringer fra Sleeknote

Sleeknote er et dansk SaaS (software as a service), der hjælper danske og internationale virksomheder med at generere leads og øge salget via intelligente slide-ins og popups.

Sleeknotes succes afhænger 100 % af inbound marketing. Der bliver genereret leads via Facebook Ads, LinkedIn Ads og Google Ads; leads behandles i HubSpot; og sælgerne sidder i samme system og sørger for at realisere værdien af arbejdet.

Sleeknote har samlet mere end +150.000 kontakter ind i deres HubSpot opsætning.

Hvad siger andre om vores indhold?

Konkret og brugbar inspiration

Kanon inspiration, der hurtigt kan implementeres i ens eget daglige arbejde.

Nikolaj Frandsen

Høj energi og ægte nørdeviden

Den perfekte bilunderholdning for marketingentusiaster, og altid et spændende perspektiv på den nyeste viden.

Anna Damsgaard

Anbefalelsesværdigt

Inspirerende, konkrete og meget brugbare tips på et sprog, som alle kan forstå. Super godt format med de ca. 10 min. pr. episode.

Mogens Birk

Den bedste Marketing-podcast i Danmark

Er du CMO – eller bare Cand.mark.nørd? Så er du simpelt hen forpligtet til at indtage de guldkorn, som Halfdan og Emil serverer for dig.

André Hedegaard Madsen

Bedste marketingtips i det bedste format

Aldrig har en podcast været SÅ brugbar! De 10 minutters episoder er perfekte til lige at give en intens forklaring til nogle meget konkrete værktøjer eller problemstillinger. Og er der noget der skal repeteres, er det lynhurtigt at gå tilbage og genhøre et afsnit. Jeg er VILD med det!

Dennis Bojsen

Marketing i øjenhøjde

Super podcast, som bringer digital markedsføring ned på et niveau, hvor de fleste kan være med. Du bliver klogere af, at lytte med. Så gør dig selv den tjeneste.

Mikkel Pedersen

Kort, konkret og konge!

Kort, konkret og konge er de bedste ord til at beskrive denne podcast. Perfekt med 10 minutter pr afsnit. Der er samtidig ingen “udenoms” snak, men tilgengæld en masse konkrete tips.

Lasse Wagner

Konkret og let implementerbart

Fantastisk med en meget konkret podcast som belyser relevante emner indenfor online marketing verden. Der er guldkorn i hver afsnit, og man kan snildt høre et par stykker om dagen, uden at skulle bruge mange timer. Thumbs up!

Casper Blom

Eksekverbare input

Virkelig interessante podcasts som kommer omkring mange gode ideer og muligheder, som man kan eksekvere på med det samme. Tak skal I ha, det er god inspiration.

Søren Mohr Jensen

Lige på og super godt format!

Der bliver delt ud af super relevante tips og tricks på en meget direkte og lige til måde. Fedt format og god længde – Thumbs way up!

Claus Rump

Fan 🎉

Er vild med det korte format, brugbare viden og de gode eksempler fra det virkelig liv. Keep it up! 👊🏼

Mateusz Sørensen

Hands Down noget af det bedste

Indenfor online marketing bliver de to herrer, Emil og Halfdan, ikke overgået af mange herhjemme og måske beyond. De har aktuelt fingeren på pulsen i et sådan omfang, at jeg personligt tager noget brugbart med fra stort set alle episoder.

Anders Riedel

“Hands on” inputs

Jeg er helt pjattet med formatet. Især de konkrete inputs til hvordan JEG kan gøre min forretning bedre her og nu. Ikke noget med store tanker om strategier mv.

Og så har værterne masser af humor og spændende udfordringer til hinanden 😁

Hør alle afsnit – eller miss out 👊🏼

Nicolai Teglgaard

Vanvittigt godt

Emil og Halfdan er marketingsninjaer. Det de deler her er ren guf. Fanastiske godt podcast. Keep up the good work

Simone Eskelund

Intet mindre end fremragende! 🌟

Ekspertviden og indsigter fra både bureau- og inhouse-verdenen i et letfordøjeligt format.

Marketing Brief har for mig både fungeret som inspiration til en karriere inden for digital marketing og ikke mindst en kilde til viden, som jeg har kunnet anvende i praksis.

Jeg har lyttet med i flere år, og det vil jeg uden tvivl fortsætte med!

Den største ros herfra.

Rasmus Mogenstrup

https://podcasts.apple.com/dk/podcast/marketing-brief-et-podcast-om-online-marketing/id1196023644#see-all/reviews

B2B Marketing PRO:
25+ strategier til at få flere B2B leads

Skab værdi for din virksomhed ved at generere varme leads via digital marketing.